Bc. Alexandra Blajerová

Diplomová práce

Psychologický vliv reklamy na nákupní rozhodování zákazníka

Psychological Effect of Advertising on Customer’s Purchasing Decision
Anotace:
Diplomová práce se zabývá psychologickým vlivem reklamy na nákupní rozhodování zákazníka. Každá firma má vytvořenou marketingovou strategii, která se zaměřuje na společný cíl a to, aby se z potencionálního zákazníka stal spotřebitel. Zaměřila jsem se na marketingovou strategii kosmetické společnosti Vichy. Působení jejích reklamních sdělení na zákazníky je analyzováno prostřednictvím elektronického …více
Abstract:
The study examines psychological influence of advertising on customers’ purchasing decision making. Every company establishes marketing strategy, which addresses potential customers with one particular goal – to attract them and turn them into consumers. This study aims to examine marketing strategy of cosmetic company named Vichy. Influence of Vichy’s advertising messages is analyzed through employment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní