Herecká cesta od studia postavy k poznání sebe sama aneb Jak vnímám studium na herecké škole – David Krchňavý
David Krchňavý
Diplomová práce
Herecká cesta od studia postavy k poznání sebe sama aneb Jak vnímám studium na herecké škole
AN ACTOR´S JOURNEY FROM STUDY OF CHARACTER TO SELF KNOWLEDGE, OR HOW I PERCEIVE STUDYING AT AN ACTING SCHOOL
Anotace:
Cílem této práce je reflexe a uvědomění si vlastní práce během čtyřletého studia. Zároveň práce řeší problematiku, se kterou se může student herectví potkat na herecké škole, vývoj osobnosti a pokusAbstract:
The aim of this work is reflection and realization of own work during four-year study. This work also discuss issues that student can deal with at an acting school, an evolution of personality and an attempt to find your own acting (actor’s) journey (path). This work also tries to state the pros and cons which brings the predestination of an acting type or antitype, during studies. The work allows …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/15184
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2020
- Vedoucí: Eva SALZMANNOVÁ
- Oponent: Ondřej VETCHÝ
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRCHŇAVÝ, David. \textit{Herecká cesta od studia postavy k poznání sebe sama aneb Jak vnímám studium na herecké škole}. Online. Diplomová práce. Praha: Akademie múzických umění v Praze, Divadelní fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/qvf9y0/.
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 2. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Herectví činoherního divadla
Práce na příbuzné téma
-
Předpoklady režijně-hereckého dialogu při hledání jevištní stylizace
Marek David -
Překonávání psychosomatických bloků v herecké tvorbě
Ihor Krotovych -
Předpoklady hereckého projevu a specifika jejich rozvíjení v období puberty a adolescence
Zdeňka Trávníčková -
Základní předpoklady organického bytí na jevišti.
Pavel Kryl -
Osobnostní předpoklady herce a práce na jejich rozvíjení
Michala Ďurišová -
Talent jakožto důležitá složka hereckého projevu a možnosti jeho kultivace
Tomáš Havlínek -
Studium herectví v průběhu celosvětové pandemie
Martina Tomanová -
První ročník studia činoherního herectví na vybraných českých institucích
Tereza Havránková