Pozitivní a negativní vlivy globalizace na produktový design – Jana Ada Kubíčková
Jana Ada Kubíčková
Bachelor's thesis
Pozitivní a negativní vlivy globalizace na produktový design
Positive and negative effects of globalization on product design
Anotácia:
Práce se zabývá vlivem globalizace na produktový design. Cílem práce je popsat proměnu faktorů, které na produktový design působí a vliv těchto změn na produktový design. První část práce je věnovaná definici používaných termínů, především pak vymezení kategorie produktového designu a fenoménu globalizace. Ve druhé části práce je nejprve popsán koncept glokalizace, který s globalizací produktového …viacAbstract:
The thesis discuses the effects of globalization on product design. The aim of the thesis is to describe the changes of factors that affect product design and the impact of these changes on product design. The first part of the thesis is devoted to the definition of terms employed, particularly the terms globalization and product design. In the second part, the concept of glocalization is described …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 1. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32246
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2012
- Vedúci: Jan Hanzlík
- Oponent: Petr Štěpánek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32246
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Design výrobku
Martina Neherová -
Design obalu produktu jako nástroj přitahování pozornosti zákazníka
Denisa Malíková -
Produktový design - sada skla pro pivovar
Andrea Šimonová -
Dematerializace a design: kvalitativní studie o nakládání s materiály v české designérské komunitě
Gabriela Michalíková -
Sci-fi design jako hra s produktem
Radka KRAJÍČKOVÁ -
Produktový design jako nástroj in-store komunikace
Jiří Němec -
Produktový design - kombinace skla a textilu
Tereza Wellnerová -
Globalizace - sociologická reflexe. Pojetí globalizace u Anthony Giddense, Zygmunta Baumana a Ulricha Becka
Veronika BIELKOVÁ