Economics of online advertising: A case study – Nikita Morozov
Nikita Morozov
Bakalářská práce
Economics of online advertising: A case study
Ekonomika on-line reklamy:pripadovy vyzkum.
Anotace:
V dnešní době internetu se stal důležitým nástrojem .Rust online publiky má síly inzerenty, podniky ke změně jejich zaměření a upraví přemýšlet o možnostech poskytování reklamní a marketingové sprava pro spotřebitele. Změny webových technologií a klienti chování v mnoha případech poskytuje a zvyšuje možnosti, jak zacílit reklamu a Hlavním cílem studie je zhodnotit možnosti, výhody a formy on-line reklamy …víceAbstract:
Nowadays internet became an important tool.Growing of online audience has force advertisers,businesses to change their focus and revise thinking about possibilities of delivering advertisement and marketing massages to consumers. Changes of web technologies and clients behaviour in many cases gives and increases opportunities to target advertising.The main objective of the study is to evaluate possibilities …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Procházka, MSc Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
30. 3. 2015