Martina Ivaničová

Diplomová práce

Ako sa predáva vzdelanie: analýza marketingových nástrojov používaných v školstve

Jak se prodává vzdělání: analýza marketingových nástrojů používaných ve školství
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou marketingu ve školství. Analyzuje a porovnává marketingové nástroje využívané ve školství, způsob realizace marketingových aktivit na středních školách na Slovensku a mapuje, jak školy vnímají problém masifikace školství. Práce se skládá ze dvou částí. V první části práce jsou definovány základní pojmy a teoretická východiska související s marketingem školy a s problematikou …více
Abstract:
This master thesis deals with the problematics of marketing in education. It analyses and compares marketing tools used in education, methods of implementing marketing activities in secondary schools in Slovakia, it examines how schools percieves problem of school massification of the education. Thesis consists of two parts. In the first part are defined basic concepts and theoretical foundations related …více
Abstract:
Táto práca sa zaoberá problematikou marketingu v školstve. Analyzuje a porovnáva marketingové nástroje využívané v školstve, spôsob realizácie marketingových aktivít na stredných školách na Slovensku a mapuje, ako školy vnímajú problém masifikácie školstva. Práca sa skladá z dvoch častí. V prvej časti práce sú definované základné pojmy a teoretické východiská súvisiace s marketingom školy a s problematikou …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
  • Vedoucí: Michal Šimůnek
  • Oponent: Eliška Novotná

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49770