Ako sa predáva vzdelanie: analýza marketingových nástrojov používaných v školstve – Martina Ivaničová
Martina Ivaničová
Diplomová práce
Ako sa predáva vzdelanie: analýza marketingových nástrojov používaných v školstve
Jak se prodává vzdělání: analýza marketingových nástrojů používaných ve školství
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou marketingu ve školství. Analyzuje a porovnává marketingové nástroje využívané ve školství, způsob realizace marketingových aktivit na středních školách na Slovensku a mapuje, jak školy vnímají problém masifikace školství. Práce se skládá ze dvou částí. V první části práce jsou definovány základní pojmy a teoretická východiska související s marketingem školy a s problematikou …víceAbstract:
This master thesis deals with the problematics of marketing in education. It analyses and compares marketing tools used in education, methods of implementing marketing activities in secondary schools in Slovakia, it examines how schools percieves problem of school massification of the education. Thesis consists of two parts. In the first part are defined basic concepts and theoretical foundations related …víceAbstract:
Táto práca sa zaoberá problematikou marketingu v školstve. Analyzuje a porovnáva marketingové nástroje využívané v školstve, spôsob realizácie marketingových aktivít na stredných školách na Slovensku a mapuje, ako školy vnímajú problém masifikácie školstva. Práca sa skladá z dvoch častí. V prvej časti práce sú definované základné pojmy a teoretické východiská súvisiace s marketingom školy a s problematikou …víceKlíčová slova
marketing školy marketingové řízení školy masifikace vzdělání přeměny společnosti a vzdělání cílený marketing
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49770
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
- Vedoucí: Michal Šimůnek
- Oponent: Eliška Novotná
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49770
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
On Heath and Fields. The transformation of the rural landscape of the Bailiwick of 's-Hertogenbosch during the Late Middle Ages and Early Modern Period (ca. 1200-1550)
Johan Petrus Wilhelmus VERSPAY -
Democratisation of Civil Society in the Baltic States: An Analysis of Transformation during The Ukrainian Crisis
Kateryna Sumarokova -
Motivy a bariéry přeměn obchodních společností a družstev v účetních souvislostech
Markéta Smutná -
Bohatství kultur jako cesta k přeměně školy a společnosti na příkladu kanadského Vancouveru
František Trapl -
Motivy a bariéry přeměn obchodních společností a družstev v daňových souvislostech
Veronika Langová -
Právní, účetní a daňové dopady u ABC, a.s. při přeměně formou rozdělení odštěpením sloučením
Věra Zahradníčková -
POPTÁVKA UCHAZEČŮ PO STUDIU OBORU REKREOLOGIE NA FTK UP V OLOMOUCI
Jan MARCANÍK