Theses 

Škoda's Marketing Strategy of Penetration the Czech Market with Electric Cars – Daria Iushkina

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Daria Iushkina

Diplomová práce

Škoda's Marketing Strategy of Penetration the Czech Market with Electric Cars

Skoda's Marketing Strategy of Penetration the Czech Market with Electric Cars

Abstract: Nowadays there is rather competitive situation on the international market among Auto producers, which encourages them to find new ways and tools to attract customers. Most of the Automakers chose environment-friendly strategy, based on the ecological situation worldwide. More than that, recent Volkswagen's emission scandal forced almost all players to pay significant attention to the environment question. Furthermore, Tesla's success proved that there is high possibility to introduce electric cars on the mass market. Such corporations as BMW, Volkswagen Group, Renault Group etc. invest billions in develop-ment of hybrids or electric vehicles (EV). One of the potential leader for Czech Market is Škoda Auto with their new concepts of electric and hybrid cars. The company enjoys great popularity around the world due to its high quality standards and modern design. The aim of the project is to identify the correct way of company's development to occupy the part of EV' market in the Czech Republic.

Abstract: V současné době je situace na mezinárodním trhu mezi producenty automobilů nezávislé producenty spíše konkurenční a to je povzbuzuje najít nové způsoby a nástroje, aby přilákali zákazníky. Většina automobilek zvolila strategii šetrnou k životnímu prostředí, založenou na světové ekologické situaci. Více než to, že nedávný skandál s emisemi u Volkswagenu donutil téměř všichni hráče trhu věnovat velkou pozornost otázce životního prostředí. Navíc úspěch Tesly dokázal, že je zde vysoká možnost masového zavedení elektromobilů na trh. Společnosti jako BMW, Volkswagen, Renault Group atd. investovali miliardy do rozvoje hybridů či elektromobilů (EV). Potenciální jedničkou na českém trhu je Škoda Auto se svými novými koncepty elektromo-bilů a hybridních automobilů. Společnost se těší velké oblibě po celém světě díky svým vysokým standardům kvality a modernímu designu. Cílem projektu je identifikovat správný způsob rozvoje společnosti v oblasti trhu s EV v České republice.

Keywords: Český trh, marketingová strategie, elektromobil, Škoda Auto, automobilky, globalní konku-rence

Jazyk práce: angličtina

  • Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jiří Vaněk, Ph.D.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
https://portal2.utb.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=46281 Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Jak správně citovat práci

Iushkina, Daria. Škoda's Marketing Strategy of Penetration the Czech Market with Electric Cars. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 21. 1. 2019 17:05, 4. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz