Dana Ondráčková

Bakalářská práce

Marketingová strategie vybrané luxusní značky

Marketing Strategy of a Particular Luxury Brand
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje marketingové strategii společnosti Burberry. Cílem je na základě provedených analýz navrhnout vylepšení marketingové strategie pro společnost Burberry. První kapitola je zaměřena na oblast marketingu, vysvětlení marketingového mixu a je zde rozebrán proces marketingového plánování včetně situační analýzy a segmentace trhu. Druhá kapitola objasňuje specifika luxusního …více
Abstract:
This thesis deals with the marketing strategy of Burberry company. The goal is to suggest marketing strategy improvements for Burberry based on done analyses. The first chapter presents marketing field in general, describes the marketing mix and the process of marketing planning including the situation analysis and market segmentation. The second chapter focuses on specifics of luxury industry, history …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
  • Vedoucí: Vladimíra Khelerová
  • Oponent: Zdeněk Vojtíšek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72426

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu