Návrh reklamní kampaně pro firmu Progres Servis Sibřina, spol. s. r. o. – Zuzana MORAVCOVÁ
Zuzana MORAVCOVÁ
Bakalářská práce
Návrh reklamní kampaně pro firmu Progres Servis Sibřina, spol. s. r. o.
Proposal of the Advertising Campaign for the Company Progres Servis Sibřina s.r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá navržením reklamní kampaně a propagaci pro firmu Progres Servis Sibřina spol. s. r. o. Firma uvádí na trh novou hasičskou cisternu. Jedná se o automobil vhodný především pro dobrovolné hasiče měst a obcí pro požární zásah vodou i pěnou. Práce se věnuje určení cílové skupiny, vypracování rozpočtu a návrh účinných postupů, které budou pro firmu úspěšné.Abstract:
This bachelor work deals with a proposal of the advertising campaign and promotion for the company Progres Servis Sibřina s.r.o.. The company places a new FIRE EXTINGUISHING TANKER on the market. This is a truck suitable especially for volunteer firefighters of towns and villages for fire action with water and foam. The bachelor work devotes to the determination of a target group, the elaboration of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
21251
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MORAVCOVÁ, Zuzana. Návrh reklamní kampaně pro firmu Progres Servis Sibřina, spol. s. r. o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Měření efektivity reklamních kampaní na vozech MHD
Radmila POSPÍŠILOVÁ -
Tvorba marketingové kampaně pro společnost xy a měření její efektivity
Aleš Zalabák -
Metody výzkumu účinnosti reklamní kampaně
Inha Martynenka -
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření její účinnosti (varianty obchodních modelů)
Tomáš Resler -
Návrh způsobu využití multiscreeningu pro vybranou reklamní kampaň daného subjektu
Jan Hrubeš -
Tvorba, realizace a zhodnocení reklamní kampaně pro firmu SNEAKERGALLERY
Kamil Čech -
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň
Michal Poláček -
Charakteristika cílových skupin a analýza komerční a nekomerční reklamní kampaně
Sandra Špalková