Inovace marketingové strategie pro vybraný startup – Václav Pekárek
Václav Pekárek
Diplomová práce
Inovace marketingové strategie pro vybraný startup
Innovation of marketing strategy for a chosen startup
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navržení inovativní udržitelné marketingové strategie pro vybraný startup, která bude podporovat růst společnosti. Práce vnímá zákaznickou spokojenost jako základní předpoklad udržitelného růstu a efektivního získávání nových klientů. V rámci výzkumu se zabývá rozdílem mezi očekávanou a vnímanou kvalitou poskytovaných služeb zákazníky společnosti pomocí GAP analýzy. Pro …víceAbstract:
This diploma theses aims to design an innovative sustainable marketing strategy for a chosen startup, which will support the growth of the company. The work perceives customer satisfaction as a basic prerequisite for sustainable growth and effective acquisition of new clients. The research examines the difference between the expected and perceived quality of services provided to company’s clients using …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84850
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2021
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Michal Andera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84850
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o.
David Šafr -
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
Thi Nga Vo -
Inovace v provozu a marketingu vybraného ubytovacího zařízení
Lucie Haasová -
Internetový marketing a jeho inovace
Miroslav Trávníček