Hybridizace masových médií a propojení internetu a televize – Lukáš Hnilička
Lukáš Hnilička
Bachelor's thesis
Hybridizace masových médií a propojení internetu a televize
Mass Media Hybridization and Interconnection of Internet and Television Devices
Abstract:
Cílem této práce je deskripce a analýza hybridizace masových médií (televize, tisku a rozhlasu) popsat tento fenomén, jeho vznik a postupný vývoj z pohledu mediální komunikace. Vzhledem k tomu, že se nejintenzivněji vyvíjí ve spojení s televizí, je v této práci věnován největší prostor právě hybridizaci televize, v rámci které dochází k propojení televizního vysílání a internetové technologie HbbTV …moreAbstract:
The initial goal of this bachelor thesis is description and analysis of mass media hybridization in areas of TV, print and radio broadcast. In detail, the goal is to to describe this phenomenon, its inception and development from the media communication's point of view. This work mainly focus on hybridization of TV media due to the clear evidence of this phenomenon due to lastest break-throug technology …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HNILIČKA, Lukáš. \textit{Hybridizace masových médií a propojení internetu a televize}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2017. Available from: https://theses.cz/id/qwkuw9/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hnilička, Lukáš. Hybridizace masových médií a propojení internetu a televize. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications