Ing. Kamil Reichrt

Master's thesis

Konstrukční úprava sacího potrubí spalovacího motoru na variabilní

Design modification of an intake manifold for a combustion engine to variable
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku řešení variabilních sacích potrubí pro spalovací motory. Součástí práce je popsání možných konstrukcí variabilních sacích potrubí. Cílem diplomové práce je prostřednictvím software Ricardo Wave optimalizovat délky sacího potrubí pro zadaný spalovací motor a následně navrhnout jeho konstrukční řešení.
Abstract:
The diploma thesis is focused on the issues of variable intake manifolds. The part of this work describes possible design solutions of variable intake manifold. Main goal of this diploma thesis is an optimization of an intake manifold length for a given combustion engine using Ricardo Wave and then propose a design solution for it.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
  • Vedúci: Ing. Pavel Brabec, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Reichrt, Kamil. Konstrukční úprava sacího potrubí spalovacího motoru na variabilní. Liberec, 2015. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta strojní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta strojní
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

Technical University of Liberec

Faculty of Mechanical Engineering

Master programme / odbor:
Mechanical Engineering / Machine and Equipment Systems