Ing. Denisa Jirouchová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace
Marketing Communications
Anotácia:
Tato práce analyzuje společnost působící v ekonomickém prostoru, upozorňuje na marketingové nástroje, které zákazníci nevnímají, ale jsou jimi ovlivňováni a v neposlední řadě poukazuje na vývoj marketingové komunikace z důvodu nových možností komunikačních kanálů. Těžištěm práce je porovnání modelové společnosti, která využívá zásady z teoretické části a reálné společnosti, kterou je PepsiCo. V závěru …viacAbstract:
My thesis analyses a company operating in the economic area; it highlights the marketing tools that customers do not perceive but yet are influenced by them and, last but not least, it discusses the development of marketing communication in view of new possibilities of communication channels. The focus of this work is to compare a model company utilising the principles of the theoretical part, and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/pkvqt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2011
- Vedúci: Ing. Tomáš Marek
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / odbor:
Banking / Banking Management
Práce na příbuzné téma
-
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová