1. Teoretická část: Analýza činností produkční reklamní agentury (případová studie k vybrané reklamní agentuře) 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce – Kateřina NOVÁKOVÁ
Kateřina NOVÁKOVÁ
Bachelor's thesis
1. Teoretická část: Analýza činností produkční reklamní agentury (případová studie k vybrané reklamní agentuře) 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce
1. Theoretical part: Analysis of the Production Activities of the D. A. N. Production, s. r. o. Advertising Agency 2. Practical part: Audiovisual Work or a Thematic Set of Audiovisual Works. Length at least 10 mins., production
Abstract:
Ve své bakalářské práci budu rozebírat vybranou produkční společnost D. A. N Production, vnitřní strukturu, historii, profil společnosti, jakým způsobem získávají svoje klienty, zastoupení umělců, srovnání s běţnými reklamními agenturami a čím je tato vybraná produkční společnost vyjímečná.Abstract:
In my thesis I will discuss selected production company D.A.N production, inner structure, history, company profile, how to get their clients behalf of artists, compared to conventional advertising agencies and why is this selected producing company special.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2013
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVÁKOVÁ, Kateřina. \textit{1. Teoretická část: Analýza činností produkční reklamní agentury (případová studie k vybrané reklamní agentuře) 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2013. Available from: https://theses.cz/id/qwppuk/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NOVÁKOVÁ, Kateřina. 1. Teoretická část: Analýza činností produkční reklamní agentury (případová studie k vybrané reklamní agentuře) 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce. Zlín, 2013. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Theory and Practice of Audiovisual Arts / Film Production
Theses on a related topic
-
Návrh online marketingové kampaně pro produkční agenturu
Gabriela Košťálová -
Podmínky pro vznik nové hudební produkční agentury v České republice
Pavel Lojda -
Praxe umělecké a produkční agentury ADN
Marcela Koníčková -
Měření spokojenosti zákazníků produkční agentury
Lucie Moťková -
Historie hudebního festivalu Rock for people a dalších kulturních aktivit pořádaných produkční agenturou Ameba production.
Karel FRANZE -
Marketingová komunikace produkční agentury FunCity, s.r.o.
Daniel RÁŽEK -
Krátkometrážní tvorba a její kinodistribuce v kontextu české audiovize
Martina Netíková