1. Teoretická část: Analýza činností produkční reklamní agentury (případová studie k vybrané reklamní agentuře) 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce – Kateřina NOVÁKOVÁ
Kateřina NOVÁKOVÁ
Bachelor's thesis
1. Teoretická část: Analýza činností produkční reklamní agentury (případová studie k vybrané reklamní agentuře) 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce
1. Theoretical part: Analysis of the Production Activities of the D. A. N. Production, s. r. o. Advertising Agency 2. Practical part: Audiovisual Work or a Thematic Set of Audiovisual Works. Length at least 10 mins., production
Anotácia:
Ve své bakalářské práci budu rozebírat vybranou produkční společnost D. A. N Production, vnitřní strukturu, historii, profil společnosti, jakým způsobem získávají svoje klienty, zastoupení umělců, srovnání s běţnými reklamními agenturami a čím je tato vybraná produkční společnost vyjímečná.Abstract:
In my thesis I will discuss selected production company D.A.N production, inner structure, history, company profile, how to get their clients behalf of artists, compared to conventional advertising agencies and why is this selected producing company special.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2013
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2013
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVÁKOVÁ, Kateřina. \textit{1. Teoretická část: Analýza činností produkční reklamní agentury (případová studie k vybrané reklamní agentuře) 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/qwppuk/.
Jak správně citovat práci
NOVÁKOVÁ, Kateřina. 1. Teoretická část: Analýza činností produkční reklamní agentury (případová studie k vybrané reklamní agentuře) 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce. Zlín, 2013. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Theory and Practice of Audiovisual Arts / Film Production
Práce na příbuzné téma
-
Návrh online marketingové kampaně pro produkční agenturu
Gabriela Košťálová -
Podmínky pro vznik nové hudební produkční agentury v České republice
Pavel Lojda -
Praxe umělecké a produkční agentury ADN
Marcela Koníčková -
Měření spokojenosti zákazníků produkční agentury
Lucie Moťková -
Historie hudebního festivalu Rock for people a dalších kulturních aktivit pořádaných produkční agenturou Ameba production.
Karel FRANZE -
Marketingová komunikace produkční agentury FunCity, s.r.o.
Daniel RÁŽEK -
Krátkometrážní tvorba a její kinodistribuce v kontextu české audiovize
Martina Netíková