Mgr. Tomáš Sághy

Bakalářská práce

Srovnání existujících 3D enginu

Comparison of existing 3D engines
Anotace:
3D grafika je zajímavá a složitá část informatiky, která se využívá zejména v oblasti počítačových her. Srdcem každé počítačové hry je nějaký 3D engine, která má v první řadě za úkol zobrazit 3D scénu složenou z různých objektů a umožnit pohyb v něm. 3D engine umožňuje programování grafických aplikací na vysoké úrovni, narozdíl od grafických API (Application Programming Interface, např. OpenGL, Direct3D …více
Abstract:
3D graphics are an interesting but complex part of informatics applied mostly in the area of computer games. 3D engine is the heart of every computer game displaying the 3D scene built up of different objects and making possible the moving in it. 3D engine contributes to program graphical applications on high level, unlike the graphical API (Application Programming Interface, for instance: OpenGL, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2007
  • Vedoucí: Mgr. Petr Tobola, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Informatika / Informatika

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.