Marketing v živnostenském podnikání – Ing. Miroslav Svěrák
Ing. Miroslav Svěrák
Bakalářská práce
Marketing v živnostenském podnikání
Marketing for Small Businesses
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na marketing v živnostenském podnikání, zejména na analýzu online marketingu u konkrétního živnostníka. V teoretické části je popsán pojem marketing společně s nástroji pro využití v internetovém marketingu. V praktické části je obsažena analýza současného stavu webového prostředí bez úprav s následným porovnáním po zavedení změn.Abstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of internet enviroment, particulary on the analysis of the online marketing for a specific trademan. Theoretical part describing term marketing along with tools for use in internet marketing. Practical part including analysis of current state of internet enviroment without modifications, with follow-up comparsion showing that state after introducing modifications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/f3lhb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Kamila Vorlová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Marketingove komunikace spolecnosti DCT Czech s.r.o. v online prostredi
Lukáš Toman -
Analýza a návrh webového informačního systému pro služby a výrobky v oblasti životního prostředí
Martin Jankovič -
Prostorová analýza a návrh webového informačního systému pro služby a výrobky v oblasti životního prostředí
Juraj Patuš -
Statistická analýza ve webovém prostředí
Štěpán Postler -
ERP systémy a analýza jejich realizace ve webovém prostředí
Stanislav Košař -
Uplatnění nudgingu ve webovém prostředí crowdfundingových platforem
Bára Fešarová -
Internetový marketing vybrané společnosti
Jana Klinková -
Bannerová reklama jako součást internetového marketingu
David Čižmař