Ing. Miroslav Svěrák
Bachelor's thesis
Marketing v živnostenském podnikání
Marketing for Small Businesses
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřená na marketing v živnostenském podnikání, zejména na analýzu online marketingu u konkrétního živnostníka. V teoretické části je popsán pojem marketing společně s nástroji pro využití v internetovém marketingu. V praktické části je obsažena analýza současného stavu webového prostředí bez úprav s následným porovnáním po zavedení změn.Abstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of internet enviroment, particulary on the analysis of the online marketing for a specific trademan. Theoretical part describing term marketing along with tools for use in internet marketing. Practical part including analysis of current state of internet enviroment without modifications, with follow-up comparsion showing that state after introducing modifications …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014
Identifier:
https://is.sting.cz/th/f3lhb/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2014
- Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Reader: Mgr. Kamila Vorlová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Marketingove komunikace spolecnosti DCT Czech s.r.o. v online prostredi
Lukáš Toman -
Analýza a návrh webového informačního systému pro služby a výrobky v oblasti životního prostředí
Martin Jankovič -
Prostorová analýza a návrh webového informačního systému pro služby a výrobky v oblasti životního prostředí
Juraj Patuš -
Statistická analýza ve webovém prostředí
Štěpán Postler -
ERP systémy a analýza jejich realizace ve webovém prostředí
Stanislav Košař -
Uplatnění nudgingu ve webovém prostředí crowdfundingových platforem
Bára Fešarová -
Internetový marketing vybrané společnosti
Jana Klinková -
Bannerová reklama jako součást internetového marketingu
David Čižmař