Self-koncept jako podpora primární prevence u dětí předškolního věku – Bc. Anna Šnircová
Bc. Anna Šnircová
Diplomová práce
Self-koncept jako podpora primární prevence u dětí předškolního věku
Self-Concept as a Support of Primary Prevention in Preschool Children
Anotace:
Diplomová práce se zabývá sebepojetím u dětí předškolního věku. Teoretická část je rozdělena do čtyř kapitol - předškolní období z hlediska vývojové psychologie, sebepojetí a jeho jednotlivé prvky, opora pro učitele při rozvoji sebepojetí v RVP PV a poslední kapitola primární prevence. Výzkum zahrnuje výsledky kvantitativního šetření realizovaného metodou polostrukturovaného rozhovoru za pomoci práce …víceAbstract:
The thesis deals with self-concept in preschool children. The theoretical part is divided into four chapters - preschool period from the point of view of developmental psychology, self-concept and its individual elements, support for teachers in the development of self-concept in the RVP PV and the last chapter of primary prevention. The research includes the results of a quantitative investigation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šnircová, Anna. Self-koncept jako podpora primární prevence u dětí předškolního věku. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Projekt zavedení programu primární prevence zaměřený na zdravý životní styl ve vybraném zdravotnickém zařízení
Markéta LISICKÁ -
Prekoncepty dětí předškolního věku o zdraví a vliv edukačních aktivit na jejich transformaci: případová studie
Natálie Odehnalová -
Zubní zdraví dětí předškolního věku
Jana Perničková -
Dětské interpretace zdraví a nemoci u dětí předškolního věku
Lucie Lesňáková -
Metakognice a duševní zdraví v předškolním věku
Lucie HOSPODKOVÁ -
Metakognice a duševní zdraví v předškolním věku
Lucie HOSPODKOVÁ -
Reprodukční zdraví v předškolním věku
Kristýna ŠTĚPÁNKOVÁ -
Fenomén zdraví pohledem dětí předškolního věku
Jana ŠVEŘEPOVÁ