Tvůrčí osobnost Daniila Charmse a využití jeho literárních textů ve výuce ruského jazyka – Michaela MATUŠKOVÁ
Michaela MATUŠKOVÁ
Diplomová práce
Tvůrčí osobnost Daniila Charmse a využití jeho literárních textů ve výuce ruského jazyka
The creative personality of Daniil Kharms and the use of his literary texts in Russian language teaching
Anotace:
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití literárních textů a komiksů ve výuce ruského jazyka. Teoretická část je věnována osobnosti a dílu Daniila Charmse a dále úloze literárního textu v hodinách ruského jazyka. Praktická část je zaměřena na analýzu vybraných učebnic ruského jazyka a obsahuje návrhy práce s literárními texty a komiksy, a to formou modelových hodin a pracovních listů.Abstract:
This diploma thesis deals with the possibilities of using literary texts and comics in Russian language teaching. The theoretical part is devoted to the personality and work of Daniil Kharms and the role of literary texts in Russian language classes. The practical part is focused on the analysis of selected Russian language textbooks and contains suggestions for work with literary texts and comics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Jan Vorel, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MATUŠKOVÁ, Michaela. Tvůrčí osobnost Daniila Charmse a využití jeho literárních textů ve výuce ruského jazyka. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Český jazyk a literatura - Ruský jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Překlady umělecké literatury ve výuce ruského jazyka jako druhého cizího jazyka na středních školách
Kryštof Peršín -
Využití jazykové hry jako aktivizující didaktické metody ve výuce ruského jazyka na střední škole
Kateřina Vižďová -
Specifické poruchy učení se zaměřením na dyslexii a dysgrafii u žáků nižšího gymnázia v rámci výuky ruského jazyka jako druhého cizího jazyka
Jaromír Hendrych -
Dramatizace jako metoda výuky ruského jazyka a její možnosti využití ve výuce
Aneta Bajková -
Výuka ruského jazyka u žáků se specifickými poruchami učení na střední škole
Dana Pekařová -
Podpora žáků se specifickými poruchami učení ve výuce ruského jazyka
Doris Hanusová -
Realizace průřezových témat Rámcového vzdělávacího programu pro gymnázia ve výuce ruského jazyka
Barbora Valentová -
Hodnocení a poskytování zpětné vazby učitelem ruského jazyka žákům se SVP během distanční výuky.
Klára Pohlová