Tvorba herního enginu pro vývoj her pomocí knihovny Qt – Martin Hnátek
Martin Hnátek
Bachelor's thesis
Tvorba herního enginu pro vývoj her pomocí knihovny Qt
Creation of game engine for game development with Qt
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou herního enginu napsaného v C++ s pomocíqt frameworku a následné tvorby ukázkové aplikace založené na vytvořenémenginu. První část práce popisuje konkureční řešení a existující enginy druhá částpráce diskutuje návrh a implementaci samotného enginu a ukázkové aplikace.Abstract:
Bachelor thesis focuses on creating game engine in C++ with qt as frameworkand creating example appliacation based on engine. First part discuss alternativegame engines and game engines in general and second part describes design andimplementation of game engine and example application.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jaromír Landa, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
Engineering Informatics / Automation Control and Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Interconnection of Unity Game Engine and Newgrounds Online Service
Tomáš Ježek -
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč -
2D herní engine na webové platformě
Martin Petýrek -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Nejvhodnější herní engine pro začátečníky
Lukáš Vacula -
Hra Pinball s využitím knihovny Box2D
David Kratochvíl
Názov
Vložil
Vložené
Práva