Markéta Hejduková

Diplomová práce

Strategická analýza společnosti KOH-I-NOOR GRAFIT, s.r.o.

Strategic Analysis of KOH-I-NOOR GRAFIT, s.r.o.
Anotace:
Cílem diplomové práce je zpracovat interní a externí analýzu společnosti KOH-I-NOOR Grafit s.r.o. a na jejím základě stanovit vizi společnosti a vypracovat návrh strategie. Stěžejními metodami vnější strategické analýzy jsou PEST analýza a Porterův model 5 sil, pro vnitřní strategickou analýzu je použita analýza vnitřních zdrojů a finanční analýza. Další zpracovanou metodou je SWOT analýza, která shrnuje …více
Abstract:
The aim of this thesis is to elaborate a strategic analysis of the company KOH-I-NOOR Grafit, s.r.o., on this basis set vision and conceive a strategy suggestion. Principal methods of external analysis are PEST analysis and Porter's 5-forces model, in internal analysis are used analysis of internal sources and financial analysis. The next method is SWOT analysis, which sums up and interconnects the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
  • Vedoucí: Jiří Dvořák
  • Oponent: Stanislav Soroka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26965