Specifika komunikačního mixu v integrované marketingové komunikaci – Bc. Karolína Oktávcová
Bc. Karolína Oktávcová
Diplomová práce
Specifika komunikačního mixu v integrované marketingové komunikaci
The specifics of the communication mix in integrated marketing communications
Anotace:
Předmětem mé závěrečné práce jsou „Specifika komunikačního mixu v integrované marketingové komunikaci“. Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem společnosti Bomton studia, a.s. Hlavním cílem je zjistit efektivnost marketingové komunikace ve společnosti a posoudit, zdali se stav v oblasti marketingových aktivit zlepšil ve srovnání s výsledky vycházejícími z marketingové situační analýzy a dotazníkového …víceAbstract:
The Subject of my Diploma Thesis is „The specifics of the communication mix in integrated marketing communications.” The thesis deals with the communication mix of company Bomton studia, a.s. The main target is to define effectiveness of marketing communication in the company and to evaluate whether the situation in the field of marketing activities indicates the signs of improvement, when compared …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lwloh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Facebook Marketing
Eliška Benešová -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketingová situačná analýza vybranej banky
Peter Bogyi -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová