Výtvarný projev a období střední adolescence – Klára Novozámská
Klára Novozámská
Diplomová práce
Výtvarný projev a období střední adolescence
Artistic expression and middle adolescence age
Anotace:
Diplomová práce se zabývá osobností žáka – studenta výtvarné výchovy – ve vývojovém období střední adolescence. Z hlediska psychologického a didaktického se zaměřením na jeho identitu a sebehodnocení. Cílem práce bude komparace teoretických poznatků s praxí. V teoretické části diplomové práce budou na základě studia odborné literatury prezentovány klíčové oblasti výtvarné edukace v životě dospívajících …víceAbstract:
Thesis is focused on a personality of adolescent students of Art Education. From a psychological and didactic standpoint, thesis aims on student’s identity and self-assessment. Thesis objective is to compare theoretical knowledge with practical experience. In the theoretical part, key areas of an Art Eduation of adolescents such as artistic expression, development of creativity and art crisis, based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5239
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2018
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Klára Zářecká, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lucie Tikalová, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - český jazyk a literatura, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - výtvarná výchova
Práce na příbuzné téma
-
České lidové tradice - výtvarně didaktický projekt
Tereza Kadlečková -
SVĚTATVOŘENÍ. VÝTVARNĚ-DIDAKTICKÝ PROJEKT S VYUŽITÍM ARTEFILETICKÝCH POSTUPŮ ZAMĚŘENÝ NA ROZVOJ OSOBNOSTI STUDENTŮ STŘEDNÍCH ŠKOL.
Michaela Sobotíková -
Výtvarný projekt v přírodě
Lucie DORTOVÁ -
Česká a slovenská animace - metodický projekt pro ZŠ
Milena SVÁDOVÁ -
Les. Výtvarný projekt pro ZUŠ
Andrea ŠPINDLEROVÁ -
Hlavu vzhůru. Výtvarný projekt pro mladší školní věk. (teoreticko - projektová práce)
Kristýna HAVLÍKOVÁ -
Didaktické, výtvarné projekty s dětmi se zrakovým postižením
Michaela Maiselová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva