Rozšíření marketingové strategie pro značku William Delvin v maloobchodní síti prodejen – Mgr. Jiří ŠNOBL
Mgr. Jiří ŠNOBL
Diplomová práce
Rozšíření marketingové strategie pro značku William Delvin v maloobchodní síti prodejen
Expand of marketing strategy for the trademark William&Delvin in the retail trade network shops
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace a maloobchodní sítě Oděvního podniku, a.s. se zaměřením na značku WD. Výsledky této analýzy jsou potom porovnávány s již realizovanými opatřeními, které mají za úkol získat do prodejen nové zákazníky a zvýšit celkové tržby maloobchodní sítě. V práci jsou využity dostupné tržní informace a možnosti dosažení strategických cílů. Oděvní podnik …víceAbstract:
This diploma thesis analyses a part of the retail shop network of the company Oděvní podnik, a. s. and mark WD. The obtained results are compared with those implemented measures. That had been taken to attract new clients and to increase the total revenues of this retail network as well. The thesis contents a range of market information and sources available to meet strategic goals. The company Oděvní …víceKlíčová slova
marketing – marketingové řízení – trh – marketingová strategie – koncepce – SWOT analýza – průzkum – konkurence – marketingový mix – produkt – zboží – služby – distribuce – cena – komunikace – vývoj nových produktů – určování cen – komunikační mix – marketingová komunikace – nástroje komunikace – značka – image značky – goodwill – slogan – osobní prodej – podpora prodeje – propagace – přímý marketing – publicita – reklama – organizační schéma
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor:
2798
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠNOBL, Jiří. \textit{Rozšíření marketingové strategie pro značku William Delvin v maloobchodní síti prodejen}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/qx4jow/.
Jak správně citovat práci
ŠNOBL, Jiří. Rozšíření marketingové strategie pro značku William Delvin v maloobchodní síti prodejen. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Plán integrované marketingové komunikace firmy ALPINE Pro ve Zlíně pro rok 2008
Petra HUDCOVÁ -
Vývoj nového produktu a uvedení na trh
Silvia Daňová -
Vývoj nového produktu
Otto Kos -
Vývoj nového produktu s využitím přístupu Design Thinking
Tereza DRTINOVÁ -
Psychologické aspekty zavádění nového produktu na trh
Petr Douda -
Obchodní analýza – důležitá fáze vývoje nového produktu
Stanislav Mottl -
Vývoj nového produktu či služby a jeho testování - Web 3.0
David SOUKUP -
Návrh marketingové komunikace při uvádění nového produktu na trh
Šárka Kniežová