Prostredie Web 2.0 a jeho využitie v obchodných spoločnostiach – Matúš Kapusta
Matúš Kapusta
Bachelor's thesis
Prostredie Web 2.0 a jeho využitie v obchodných spoločnostiach
Prostredie Web 2.0 a jeho využitie v obchodných spoločnostiach
Abstract:
Hlavním cílem mé bakalářské práce je uvést základní informace o prostředí Web 2.0 a jeho výhodách pro obchodní společnosti. V první části práce definuji prostředí Web 2.0 a klíčové rozdíly oproti prostředí Web 1.0. Dále popisuji konkrétní výhody, které mohou firmy získat implementací prvků prostředí Web 2.0 ve vztazích uvnitř firmy, ve vztazích k zákazníkům a ve vztazích k obchodním partnerům. Další …moreAbstract:
The main goal of my Bachelor thesis is to bring basic information about the Web 2.0 environment and its advantages for business corporations. In the first part of thesis I define the Web 2.0 environment and the key differences betweet Web 2.0 and Web 1.0. Next I describe specific advantages which firms can achieve by implementation of Web 2.0 environments elements in relationships inside the firm, …moreAbstract:
Hlavným cieľom mojej bakalárskej práce je uviesť základné informácie o prostredí Web 2.0 a jeho výhodách pre obchodné spoločnosti. V prvej časti práce definujem prostredie Web 2.0 a kľúčové rozdiely v porovnaní s prostredím Web 1.0. Ďalej opisujem konkrétne výhody, ktoré môžu firmy získať implementáciou prvkov prostredia Web 2.0 vo vzťahoch vo vnútri firmy, vo vzťahoch k zákazníkom a vo vzťahoch k …moreKeywords
Social bakers sociální sítě internet Facebook návštěvy marketing internetový obchod internetová stránka Web 2.0
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 12. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44925
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2015
- Supervisor: Antonín Pavlíček
- Reader: Tomáš Klíma
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44925
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika
Theses on a related topic
-
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Vojtěch Milerský -
Reprezentace sexuality - internetová stránka www.suicidegirls.com
Hana Kovářová -
Webové stránky a internetový obchod pro TJ Sokol Bedřichov
Matěj Neuwirth -
Internetový marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace vybraného subjektu
Kristýna Heberleinová -
Internetový marketing ve vybraném podniku
Lucie Matějková -
Internetová databáze domácích chemických pokusů a pracovních listů dle RVP ZV
Monika Dušová -
Internetový marketing
Daniel Secký