Využití Montessori pedagogiky při výuce čtení u žáků se specifickými porachami učení – Bc. Jana Šlapková
Bc. Jana Šlapková
Master's thesis
Využití Montessori pedagogiky při výuce čtení u žáků se specifickými porachami učení
Use of the Montessori pedagogy in teaching reading to pupils with learning disabilities
Abstract:
Diplomová práce pojednává o využití pomůcek alternativní školy – Montessori pedagogiky při výuce čtení u žáků se specifickými poruchami učení. Teoretická část se zabývá legislativou a vzděláváním v České republice, problematikou specifických poruch učení a alternativními školami, hlavně Montessori pedagogikou. Hlavním cílem výzkumného šetření diplomové práce bylo specifikovat přístupy k žákům s dyslexií …moreAbstract:
The thesis discusses the use of aids in alternative schools with Montessori pedagogy to teach reading to pupils with specific learning disabilities. The theoretical part deals with legislation and education in the Czech Republic, issue of specific learning disabilities and alternative schools, especially the Montessori pedagogy. The main objective of the research thesis was to specify the approaches …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ja5pd/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 5. 2011
- Supervisor: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠLAPKOVÁ, Jana. \textit{Využití Montessori pedagogiky při výuce čtení u žáků se specifickými porachami učení} Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2011. Available from: https://theses.cz/id/qx9gaj/. [cit. 2024-04-19].
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole s Montessori pedagogikou
Klára Tomková -
Přínos Montessori pedagogiky v edukaci žáků s individuální potřebou podpory
Radana Standarová -
Efektivita Montessori pedagogiky a význam používaných speciálních pomůcek u žáků se specifickými poruchami učení
Kateřina Juklová -
Vzdělávání perspektivou autistů a jejich rodin Pohledy na vzdělávání v prostředí ZŠ běžné versus ZŠ speciální
Lucie HRANÁČOVÁ -
Vliv citove vazby deti mladsiho skolniho veku k rodicum na sebehodnoceni a strachy
Pavla Drahorádová -
Blízky kontakt so psom a jeho vplyv na správanie v kontexte ochrany zvierat u detí v mladšom školskom veku
Kristína Tomanková -
Vliv školního prostředí na držení těla dětí mladšího školního věku - případová studie třídy
Eliška Aldorfová -
Vybrané faktory školního prostředí s možným negativním působením na držení těla dětí mladšího školního věku - případová studie
Dominika Babáčková