Affiliate marketing a jeho praktické využití ke zvýšení prodejů na internetu – Petr Bulánek
Petr Bulánek
Diplomová práce
Affiliate marketing a jeho praktické využití ke zvýšení prodejů na internetu
Affiliate marketing and its practical use to increase sales on the Internet
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou affiliate marketingu a představuje ho jako jeden z moderních marketingových nástrojů vhodných k propagaci produktů v prostředí internetu. V teoretické části je obecně popsán základní princip fungování affiliate marketingu, jsou vysvětleny jeho výhody a způsoby implementace, krátce jsou zmíněny také možnosti propagace pro partnery. Praktická část práce se věnuje …víceAbstract:
This diploma thesis deals with affiliate marketing and presents it as one of modern marketing tools that can be used to promote products on the Internet. The theoretical part covers the principles of affiliate marketing, explains its benefits and ways of implementation. It also briefly describes the possibilities of promotion for partners. The practical part is devoted to the analysis and subsequent …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM3825
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Věra Strnadová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BULÁNEK, Petr. \textit{Affiliate marketing a jeho praktické využití ke zvýšení prodejů na internetu}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/qxa9qn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
Affiliate marketing a jeho využití v online prostředí
Filip MURCKO -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Affiliate marketing s využitím optimalizace trackování provizí
Petra Černochová -
Affiliate marketing
Jan Palme -
Možnosti affiliate marketingu v online prostředí
Jiří Šťastný -
Analýza možností affiliate marketingu
Lukáš Voříšek -
Affiliate marketing
Michal Ureš
Název
Vložil
Vloženo
Práva