Adam Žáček
Bachelor's thesis
Marketingový mix ve veterinární ordinace
Implementation of marketing to veterinary clinic
Abstract:
Aplikace marketingových nástrojů (produkt, cena, distribuce, komunikace) v rámci profese veterináře. Důraz je kladen na schopnost komunikace s klientem, která velice významně ovlivňuje spokojenost klientů a tím pádem i úspěšnost soukromé veterinární praxe. Práce se zabývá praxí MVDr. Václava Žáčka, soukromého veterináře ordinujcího vě městech Rumburk, Liberec, Varnsdorf.Abstract:
Aplication of marketing tools 4P (Product, Price, Place Promotion) into veterinary business. The paper is focused on communication with client, that is very important for satisfaction of clients/customers and therefore the successfull business.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 3. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/13676
Thesis defence
- Date of defence: 20. 5. 2009
- Supervisor: Markéta Procházková
- Reader: Ivo Svoboda
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/13676
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Způsob komunikace a zvládání kontaktu s klientem s demencí s agresivním způsobem chování
Karolina Nespěšná -
Komunikace s klienty nízkoprahových zařizení jako zdroj sebereflexe studenta s postižením v oboru pomáhajících profesí
Magdaléna Popovičová -
Komunikace s klienty s Alzheimerovou chorobou z pohledu sociálních pracovníků
Radka VÁGNEROVÁ -
Specifika komunikace s klienty s duševním onemocněním
Tereza Vlčková -
Veřejná správa a možnosti komunikace s klienty na příkladu městského úřadu Budišov nad Budišovkou
Marcela Prusková -
Komunikace jako základní nástroj sociálního pracovníka při práci s lidmi s duševním onemocněním
Veronika ČEŠLOVÁ -
Specifika komunikace s dětským klientem s mentálním postižením v sociální práci
Klára FILIPI -
Strategie komunikace s klientem ze sociálně znevýhodněného prostředí v NZDM v Mohelnici a Zábřehu
Jan FALOUT