Adam Žáček

Bachelor's thesis

Marketingový mix ve veterinární ordinace

Implementation of marketing to veterinary clinic
Abstract:
Aplikace marketingových nástrojů (produkt, cena, distribuce, komunikace) v rámci profese veterináře. Důraz je kladen na schopnost komunikace s klientem, která velice významně ovlivňuje spokojenost klientů a tím pádem i úspěšnost soukromé veterinární praxe. Práce se zabývá praxí MVDr. Václava Žáčka, soukromého veterináře ordinujcího vě městech Rumburk, Liberec, Varnsdorf.
Abstract:
Aplication of marketing tools 4P (Product, Price, Place Promotion) into veterinary business. The paper is focused on communication with client, that is very important for satisfaction of clients/customers and therefore the successfull business.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 3. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 5. 2009
  • Supervisor: Markéta Procházková
  • Reader: Ivo Svoboda

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/13676