Zpracování marketingového výzkumu pro zvýšení prodeje elektromobilů ŠKODA AUTO na českém trhu – Tadeáš Konschill
Tadeáš Konschill
Bachelor's thesis
Zpracování marketingového výzkumu pro zvýšení prodeje elektromobilů ŠKODA AUTO na českém trhu
Proposal of communication mix to increase sales of electric cars on the Czech market
Abstract:
V bakalářské práci dochází primárně k vyhodnocení dotazníku zaměřeného na vnímání elektromobility na českém trhu. Dotazník nám poskytl data, která nám umožnují získat pohled na vnímání elektromobility, elektromobilů a značky Škoda Auto jako takové, vnímání konkurence společnosti Škoda Auto na trhu s elektromobily. Tato data posloužila k tvorbě jednotlivých analýz, které nám pomohly vyhodnotit a navrhnout …moreAbstract:
In the bachelor thesis, primarily to evaluate a questionnaire focused on the perception of electromobility on the Czech market. The questionnaire provided us with data that allows us to gain an insight into the perception of electromobility and electric cars and the Škoda auto brand as such, the perception of Škoda Auto's competition on the electric car market. This data was used to create individual …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. František Zjevík, DiS.
- Reader: Daniela Vrtišková, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KONSCHILL, Tadeáš. \textit{Zpracování marketingového výzkumu pro zvýšení prodeje elektromobilů ŠKODA AUTO na českém trhu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON University. 2023. Available from: https://theses.cz/id/qxt84n/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
CFD model of an electric car fire in a closed room
Kryštof Majer -
Ethical and Environmental Issues in Electric Car Manufacturing
Ali Mirzazade -
Marketing Techniques for Electric Car
QIANYI OU -
Elektromobilita - trh a potenciál na území České republiky
Liliana Krausová -
Analýza investičního rozhodování o koupi elektromobilu
Aneta KŘTĚNOVÁ -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Denisa Rathouská -
Strategic Analysis of Ørsted Company in the Danish Market
Egor Zubko -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková