Zpracování marketingového výzkumu pro zvýšení prodeje elektromobilů ŠKODA AUTO na českém trhu – Tadeáš Konschill
Tadeáš Konschill
Bakalářská práce
Zpracování marketingového výzkumu pro zvýšení prodeje elektromobilů ŠKODA AUTO na českém trhu
Proposal of communication mix to increase sales of electric cars on the Czech market
Anotace:
V bakalářské práci dochází primárně k vyhodnocení dotazníku zaměřeného na vnímání elektromobility na českém trhu. Dotazník nám poskytl data, která nám umožnují získat pohled na vnímání elektromobility, elektromobilů a značky Škoda Auto jako takové, vnímání konkurence společnosti Škoda Auto na trhu s elektromobily. Tato data posloužila k tvorbě jednotlivých analýz, které nám pomohly vyhodnotit a navrhnout …víceAbstract:
In the bachelor thesis, primarily to evaluate a questionnaire focused on the perception of electromobility on the Czech market. The questionnaire provided us with data that allows us to gain an insight into the perception of electromobility and electric cars and the Škoda auto brand as such, the perception of Škoda Auto's competition on the electric car market. This data was used to create individual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
- Oponent: Daniela Vrtišková, Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KONSCHILL, Tadeáš. \textit{Zpracování marketingového výzkumu pro zvýšení prodeje elektromobilů ŠKODA AUTO na českém trhu}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., Vysoká škola NEWTON. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/qxt84n/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
CFD model of an electric car fire in a closed room
Kryštof Majer -
Ethical and Environmental Issues in Electric Car Manufacturing
Ali Mirzazade -
Marketing Techniques for Electric Car
QIANYI OU -
Elektromobilita - trh a potenciál na území České republiky
Liliana Krausová -
Analýza investičního rozhodování o koupi elektromobilu
Aneta KŘTĚNOVÁ -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Denisa Rathouská -
Strategic Analysis of Ørsted Company in the Danish Market
Egor Zubko -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková