Bc. Zuzana TAMPÍROVÁ

Master's thesis

Reklama jako komunikační prostředek

Advertising as a means of communication
Abstract:
V diplomové práci pojednávám o efektivitě reklamy a analýze reklamy jako komunikačního prostředku a hodnocení účinnosti na koncového zákazníka. Reklamu zde popisuji jak z teoretického, tak praktického hlediska. Udávám vývoj reklamy a její historii. Popisuji jednotlivá média, díky kterým se dostává reklama mezi širokou veřejnost a nastiňuji jejich výhody a nevýhody. V další části práce se zabývám reklamou …more
Abstract:
In this thesis, I am writing about the effectiveness of the ads and the analysis of advertising as a means of communication and evaluation of the effectiveness of the end customer. Advertising here, I describe the theoretical and practical point of view. I give the development of advertising and its history. I describe the various media, through which he receives the advertising between the general …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 11. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PaedDr. Petr Brázda

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

TAMPÍROVÁ, Zuzana. Reklama jako komunikační prostředek. Ústí nad Labem, 2015. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Master programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management