CORPORATE IDENTITY A STRATEGIE INTEGRACE ZNAČEK GENERAL MOTORS V EVROPĚ A ČESKÉ REPUBLICE – Josef Šopík
Josef Šopík
Diplomová práce
CORPORATE IDENTITY A STRATEGIE INTEGRACE ZNAČEK GENERAL MOTORS V EVROPĚ A ČESKÉ REPUBLICE
Anotace:
Diplomová práce se zabývá corporate identity a strategií integrace značek v automobilovém průmyslu. Integrace je totiž spjata s image značky a změna corporate identity je tedy nezbytností. General Motors v současné době sjednocuje procesy a identitu značek distribuovaných v Evropě. Práce shrnuje dosavadní pokrok General Motors v této iniciativě a navrhuje možné změny procesů nového projektu corporate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/4399
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2008
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Štěpán Šikoš
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/4399
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Projekt realizace přenosu corporate identity na nový subjekt (Příkladová studie řešení společnosti Call Assistance 24 s.r.o.)
Petr Žák -
Dopad změny corporate identity na marketingovou komunikaci firmy
Karel Kohout -
Komunikace při utváření podnikové identity
Veronika Kostolná -
Insolvency Law in the Czech Republic and in the USA: Comparison of Reorganization Proceedings of Kordárna and General Motors Corporation
Jaromír Beránek