Josef Šopík

Diplomová práce

CORPORATE IDENTITY A STRATEGIE INTEGRACE ZNAČEK GENERAL MOTORS V EVROPĚ A ČESKÉ REPUBLICE

Anotace:
Diplomová práce se zabývá corporate identity a strategií integrace značek v automobilovém průmyslu. Integrace je totiž spjata s image značky a změna corporate identity je tedy nezbytností. General Motors v současné době sjednocuje procesy a identitu značek distribuovaných v Evropě. Práce shrnuje dosavadní pokrok General Motors v této iniciativě a navrhuje možné změny procesů nového projektu corporate …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2008
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Štěpán Šikoš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/4399

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod