CORPORATE IDENTITY A STRATEGIE INTEGRACE ZNAČEK GENERAL MOTORS V EVROPĚ A ČESKÉ REPUBLICE – Josef Šopík
Josef Šopík
Master's thesis
CORPORATE IDENTITY A STRATEGIE INTEGRACE ZNAČEK GENERAL MOTORS V EVROPĚ A ČESKÉ REPUBLICE
Abstract:
Diplomová práce se zabývá corporate identity a strategií integrace značek v automobilovém průmyslu. Integrace je totiž spjata s image značky a změna corporate identity je tedy nezbytností. General Motors v současné době sjednocuje procesy a identitu značek distribuovaných v Evropě. Práce shrnuje dosavadní pokrok General Motors v této iniciativě a navrhuje možné změny procesů nového projektu corporate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 11. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/4399
Thesis defence
- Date of defence: 28. 1. 2008
- Supervisor: Jaroslav Halík
- Reader: Štěpán Šikoš
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/4399
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Projekt realizace přenosu corporate identity na nový subjekt (Příkladová studie řešení společnosti Call Assistance 24 s.r.o.)
Petr Žák -
Dopad změny corporate identity na marketingovou komunikaci firmy
Karel Kohout -
Komunikace při utváření podnikové identity
Veronika Kostolná -
Insolvency Law in the Czech Republic and in the USA: Comparison of Reorganization Proceedings of Kordárna and General Motors Corporation
Jaromír Beránek