Komparace chování spotřebitelů generací baby boomers, X a Y v oblasti úvěrových aktivit finančních institucí – Michaela Toflová
Michaela Toflová
Diplomová práce
Komparace chování spotřebitelů generací baby boomers, X a Y v oblasti úvěrových aktivit finančních institucí
Comparison of Consumer Behaviour by Generations Baby Boomers, X and Y in the Financial Institutions' Loan Activities
Anotace:
Tématem diplomové práce je komparace chování spotřebitelů generací Baby Boomers, X a Y v oblasti úvěrových aktivit finančních institucí. První část, metodika a metody zpracování diplomové práce, je zaměřena na představení metod výzkumu a sběru dat, a dále je zde popsána konkrétní metodika, která byla v této práci použita. V další části je nastíněna problematika dělení a funkcí finančních institucí …víceAbstract:
The theme of this diploma thesis is comparison of behavior of consumers of generations Baby Boomers, X and Y in the area of credit activities of financial institutions. The first part, methodology and methods of the diploma thesis, is focused on introducing methods of research and data collection, and there is described the specific methodology used in this thesis. In the next part is outlined the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/127804
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
- Vedoucí: Lucja Matusiková
- Oponent: Renata Tobiášová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TOFLOVÁ, Michaela. \textit{Komparace chování spotřebitelů generací baby boomers, X a Y v oblasti úvěrových aktivit finančních institucí}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/qy3wpp/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání dopadu PPC reklam na generace Baby Boomers, X, Y a Z
Helena Černovská -
Srovnání dopadu PPC reklam na generace Baby Boomers, X, Y a Z
Helena Černovská -
Očekávání a motivace generace Baby boomers, X, Y, Z od zaměstnání v malém podniku
Kateřina Nárožná -
Generace X, Y, Z a Baby Boomers na trzích práce v České a Slovenské republice se zřetelem na mzdové rozdíly v Praze a Bratislavském kraji
Zuzana Frecerová -
Generační rozdíly z hlediska motivace - generace Baby boomers, generace X a generace Y
Adéla Přibylová -
Generační rozdíly z hlediska motivace - generace Baby boomers. X, Y, Z
Lucie Petrášová -
Srovnání životního stylu jednotlivých generací (Baby boomers, X, Y, Z)
Nikola VAVROUŠKOVÁ -
PR – součást komunikační kampaně při zaváděcí kampani produktu specializované finanční instituce
Věra Rohlíčková