Martina Pospíšilová

Master's thesis

Marketingová strategie jazzového klubu Reduta pro divadelní improvizační skupinu Improvariace

Marketing strategies of Jazz club Reduta for the theatre improv group Improvariace
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o marketingové strategii Jazz klubu Reduta a divadelní improvizační skupiny Improvariace. Teoretická část se zabývá předmětem marketingu, jeho procesy a marketingovým mixem zaměřeným na kulturu a kulturní produkt. Dále definuje význam marketingu v kultuře, včetně popisu typologie publika. Teoretická část práce vytváří základ pro následující praktickou část, která se zabývá …more
Abstract:
The master thesis explains the concept of marketing strategy of Jazz club Reduta and the improvisational group Improvariace. The theoretical part defines the marketing in general, marketing process and marketing mix focused on culture and the cultural product. This part of the thesis deals with the importance of marketing in culture and it describes the typology of audiences. Following the theory and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 11. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2015
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Jan Urban

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45116

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management