Marketingová strategie jazzového klubu Reduta pro divadelní improvizační skupinu Improvariace – Martina Pospíšilová
Martina Pospíšilová
Diplomová práce
Marketingová strategie jazzového klubu Reduta pro divadelní improvizační skupinu Improvariace
Marketing strategies of Jazz club Reduta for the theatre improv group Improvariace
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o marketingové strategii Jazz klubu Reduta a divadelní improvizační skupiny Improvariace. Teoretická část se zabývá předmětem marketingu, jeho procesy a marketingovým mixem zaměřeným na kulturu a kulturní produkt. Dále definuje význam marketingu v kultuře, včetně popisu typologie publika. Teoretická část práce vytváří základ pro následující praktickou část, která se zabývá …víceAbstract:
The master thesis explains the concept of marketing strategy of Jazz club Reduta and the improvisational group Improvariace. The theoretical part defines the marketing in general, marketing process and marketing mix focused on culture and the cultural product. This part of the thesis deals with the importance of marketing in culture and it describes the typology of audiences. Following the theory and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45116
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2015
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jan Urban
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45116
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management