Pedagogická komunikace učitele/ky v mateřské škole – Bc. Veronika NEŠPOROVÁ
Bc. Veronika NEŠPOROVÁ
Bachelor's thesis
Pedagogická komunikace učitele/ky v mateřské škole
Teacher's pedagogic communication in the maternity school
Anotácia:
V této bakalářské práci pojednávám o komunikaci, především se však zaměřuji na komunikaci učitelky v mateřské škole, která bude pro mou budoucí profesi prioritní. Jde tedy o komunikaci pedagogickou, která se odehrává ve výchovně vzdělávacím procesu. Práce je rozdělena do dvou částí, do části teoretické a průzkumné. V teoretické části bakalářské práce se zabývám základními pojmy a problematikou týkající …viacAbstract:
In this thesis I discuss about communication, especially I focus on communication of nursery school teacher, which will be the priority of my future profession. This it is about pedagogical communication that is realized in the educational process. The work is devided into two parts, the theoretical and a the research part. In the theoretical part of the thesis I deal with the basic terms and issues …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2012
Zverejniť od: 19. 3. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2012
- Vedúci: PhDr. Hana Cisovská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NEŠPOROVÁ, Veronika. Pedagogická komunikace učitele/ky v mateřské škole. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.3.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 3. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Práce na příbuzné téma
-
Profesní kompetence učitele v MŠ pro zvládání projevů poruch afektů u dětí
Dominika PELEŠKOVÁ -
Komunikační kompetence učitelky mateřské školy
Michaela ŽROUTOVÁ -
Kompetence učitelky mateřské školy při hodnocení školní zralosti dítěte
Dagmar KUBEŠOVÁ -
Osobnost učitelky mateřské školy, její současná role a kompetence pohledem pedagogů.
Petra KUČEROVÁ -
Sebereflexe a sebehodnocení diagnostické a intervenční kompetence v práci učitelky mateřské školy speciální
Vladislava KAISEROVÁ -
Profesní kompetence ve vztahu ke vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami z pohledu učitelů mateřských a základních škol hlavního vzdělávacího proudu
Sabina SASKOVÁ -
Osobní příběh učitelky mateřské školy a její profesní kompetence
Jitka DOLÍVKOVÁ -
Specifika chování dětí v mateřské škole, vykazující znaky deprivace.
Ivana SÁBLÍKOVÁ