Jednání politických osobností na online sociálních sítích – Bc. Kateřina Peroutková
Bc. Kateřina Peroutková
Diplomová práce
Jednání politických osobností na online sociálních sítích
Political Figures and their Action in Online Social Networks
Anotace:
Tato práce se zabývá politickými osobnostmi, které aktivně komunikují přes sociální síť Facebook. Cílem výzkumu bylo zjistit způsoby jednání, motivace a vztahy politických uživatelů ke svému publiku. Stanovených cílů práce bylo dosaženo metodou kvalitativního výzkumu založený na metodě zakotvené teorie. Data potřebná k analýze byla získána z rozhovorů se čtrnácti respondenty.Abstract:
This thesis looks into political figures who communicate actively through online social network Facebook. The aim of the research was to find out forms of actions, motivations and relations of political users to their audience. The given aims of thesis was achieved by the qualitative method of grounded theory. Analytical data were gained out of interviews with fourteen respondents.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nmqut/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2014
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Alena Macková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Monika Metyková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Pravicové nebo levicové? Obsahová analýza editoriální agendy vybraných českých deníků optikou teorie politického paralelismu
Martin Drápal -
Perception of political satire in Turkey by Turkish university students
Irena Menšíková -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Analýza komunikace České televize a BBC na online sociálních sítích
Adéla Válková -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka