Žák základní školy a tvorba promptů pro ovládání generativní umělé inteligence – Bc. Jan VOKÁČ
Bc. Jan VOKÁČ
Master's thesis
Žák základní školy a tvorba promptů pro ovládání generativní umělé inteligence
The primary school student and the creation of prompts to control generative artificial intelligence
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na tvorbu promptů pro ovládání generativní umělé inteligence a jejich integraci do výuky na základní škole. Hlavním cílem bylo seznámit se s principy tvorby promptů a prozkoumat jejich zařazení do výuky v 8. a 9. ročnících. Práce postupně představuje základy umělé inteligence, tvorby promptů a etické a právní aspekty využívání generativní umělé inteligence. Praktická …moreAbstract:
This master thesis focuses on the creation of prompts for controlling generative artificial intelligence and their integration into teaching in primary school. The main objective was to learn about the principles of prompt creation and to explore its integration into the teaching of 8th and 9th grade students. The thesis gradually introduces the basics of artificial intelligence, prompt creation and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 7. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PhDr. Lucie Rohlíková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOKÁČ, Jan. \textit{Žák základní školy a tvorba promptů pro ovládání generativní umělé inteligence}. Online. Master's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/qym65w/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VOKÁČ, Jan. Žák základní školy a tvorba promptů pro ovládání generativní umělé inteligence. Plzeň, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Lower Secondary School Teacher Training / Lower Secondary School Teacher Training in the Informatics and Lower Secondary School Teacher Training in the Geography
Theses on a related topic
-
Generativní umělá inteligence v grafické tvorbě pohledem designérů – problematika autorství a etiky
Kateřina Valová -
Generativní umělá inteligence pro syntézu obrazu
Tien Tran -
Generativní umělá inteligence a problematika dezinformací
Ondřej Habětínek -
Generativní umělá inteligence vizuálního obsahu
David Ložek -
Mezipředmětové vztahy biologie člověka a matematiky ve výuce 2. stupeň ZŠ
Radka VAVRUŠKOVÁ -
Mezipředmětové vztahy ve výuce výchovy k občanství
Michaela Bílá -
Rozvíjení prostorové představivosti v geometrii (mezipředmětové vztahy)
Aneta VOZŇÁKOVÁ -
Rozvíjení emoční inteligence žáků na prvním stupni základní školy
Bára KAVKOVÁ