Žák základní školy a tvorba promptů pro ovládání generativní umělé inteligence – Bc. Jan VOKÁČ
Bc. Jan VOKÁČ
Diplomová práce
Žák základní školy a tvorba promptů pro ovládání generativní umělé inteligence
The primary school student and the creation of prompts to control generative artificial intelligence
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na tvorbu promptů pro ovládání generativní umělé inteligence a jejich integraci do výuky na základní škole. Hlavním cílem bylo seznámit se s principy tvorby promptů a prozkoumat jejich zařazení do výuky v 8. a 9. ročnících. Práce postupně představuje základy umělé inteligence, tvorby promptů a etické a právní aspekty využívání generativní umělé inteligence. Praktická …víceAbstract:
This master thesis focuses on the creation of prompts for controlling generative artificial intelligence and their integration into teaching in primary school. The main objective was to learn about the principles of prompt creation and to explore its integration into the teaching of 8th and 9th grade students. The thesis gradually introduces the basics of artificial intelligence, prompt creation and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Lucie Rohlíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOKÁČ, Jan. Žák základní školy a tvorba promptů pro ovládání generativní umělé inteligence. Plzeň, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství informatiky pro základní školy a Učitelství geografie pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Generativní umělá inteligence v grafické tvorbě pohledem designérů – problematika autorství a etiky
Kateřina Valová -
Generativní umělá inteligence pro syntézu obrazu
Tien Tran -
Generativní umělá inteligence a problematika dezinformací
Ondřej Habětínek -
Generativní umělá inteligence vizuálního obsahu
David Ložek -
Mezipředmětové vztahy biologie člověka a matematiky ve výuce 2. stupeň ZŠ
Radka VAVRUŠKOVÁ -
Mezipředmětové vztahy ve výuce výchovy k občanství
Michaela Bílá -
Rozvíjení prostorové představivosti v geometrii (mezipředmětové vztahy)
Aneta VOZŇÁKOVÁ -
Rozvíjení emoční inteligence žáků na prvním stupni základní školy
Bára KAVKOVÁ