Bc. Petr Přikryl

Diplomová práce

Role marketingového výzkumu při analýze zákazníka

Role of Marketing Research during Customer’s Analysis
Anotace:
V závěrečné práci se zabývám rolí marketingového výzkumu při analýze zákazníka. Marketingový výzkum je jeden z nejdůležitějších nástrojů pro správné umístění produktu na trh, zvlášť pak s ohledem na potřeby a požadavky zákazníka. V úvodní teoreticko-metodické části se snažím objasnit, co marketingový výzkum představuje, včetně historie a marketingového informačního systému. V práci se rovněž zabývám …více
Abstract:
In my closing work I am concerned with the role of marketing research during customer´s analyzing. Marketing research is one of the most important tools for a good product placement on market especially with respect to customer´s needs and requirements. In introductory theoretical methodical part I try to clarify what marketing research means, including history and marketing information system. In …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní