Přístupy k učení a vnímané zdroje podpory vysokoškolských studentů – Bc. Lukáš Wagner
Bc. Lukáš Wagner
Bakalářská práce
Přístupy k učení a vnímané zdroje podpory vysokoškolských studentů
Approaches to learning and perceived sources of support in university students
Anotace:
Bakalářská diplomová práce se zabývá problematikou přístupů k učení a vnímaných zdrojů podpory vysokoškolských studentů učitelských a neučitelských pedagogických oborů. Práce si klade za cíl zjistit, jaké jsou přístupy studentů k učení, jak vnímají institucionální zdroje podpory a jak spolu oba konstrukty souvisí. Práce je rozdělena na teoretickou část, která se věnuje pojednání o studentech v terciárním …víceAbstract:
The bachelor's diploma thesis deals with the issue of approaches to learning and perceived sources of support in university students in teaching and non-teaching pedagogical fields. The thesis aims to find out what students' approaches to learning are, how they perceive institutional sources of support and how the two constructs are related. The thesis is divided into a theoretical part, which deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vxaw6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2023
- Vedoucí: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tereza Vengřinová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
The Comparison of Various Approaches to Learning Large Amounts of New Vocabulary
Anna Kosková -
Understanding motivation of Czech high school and university students to learn the English and French languages
Marie CSEVÁROVÁ -
Development of an educational platform as support of teaching English online
Jana Homolová -
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková -
Podpora žáka s postižením po ztrátě blízké osoby - postoje pedagogů k truchlení žáků a jejich povědomí o možnostech jejich podpory
Alena Nezbedová -
Komparace daňové podpory na výzkum a vývoj v zemích EU
Kateřina Baráková -
Systém podpory pro lidi bez domova na území hlavního města Prahy
Marie Folejtarová -
Analýza podpory a využití kreativity zaměstnanců v organizaci
Miroslav Lorenc