Přístupy k učení a vnímané zdroje podpory vysokoškolských studentů – Bc. Lukáš Wagner
Bc. Lukáš Wagner
Bachelor's thesis
Přístupy k učení a vnímané zdroje podpory vysokoškolských studentů
Approaches to learning and perceived sources of support in university students
Anotácia:
Bakalářská diplomová práce se zabývá problematikou přístupů k učení a vnímaných zdrojů podpory vysokoškolských studentů učitelských a neučitelských pedagogických oborů. Práce si klade za cíl zjistit, jaké jsou přístupy studentů k učení, jak vnímají institucionální zdroje podpory a jak spolu oba konstrukty souvisí. Práce je rozdělena na teoretickou část, která se věnuje pojednání o studentech v terciárním …viacAbstract:
The bachelor's diploma thesis deals with the issue of approaches to learning and perceived sources of support in university students in teaching and non-teaching pedagogical fields. The thesis aims to find out what students' approaches to learning are, how they perceive institutional sources of support and how the two constructs are related. The thesis is divided into a theoretical part, which deals …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vxaw6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2023
- Vedúci: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tereza Vengřinová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Pedagogy / Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
The Comparison of Various Approaches to Learning Large Amounts of New Vocabulary
Anna Kosková -
Studenti se specifickými poruchami učení na vysoké škole
Štěpánka Hasanová -
Understanding motivation of Czech high school and university students to learn the English and French languages
Marie CSEVÁROVÁ -
Development of an educational platform as support of teaching English online
Jana Homolová -
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková -
Vnímání potřebnosti podpory rodin a blízkých lidí s duševním onemocněním prostřednictvím peer podpory a peer rodinných příslušníků institucemi v bruntálském regionu
Petra Šuláková -
Podpora žáka s postižením po ztrátě blízké osoby - postoje pedagogů k truchlení žáků a jejich povědomí o možnostech jejich podpory
Alena Nezbedová -
Pomoc a podpora sociálního pracovníka lidem po poranění míchy a úrazech dolních končetin, včetně podpory jejich rodinám.
Kristýna Plisková