Změna zákaznické báze na českém energetickém trhu v době koronakrize – Bc. Radim Šesták
Bc. Radim Šesták
Master's thesis
Změna zákaznické báze na českém energetickém trhu v době koronakrize
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu změny zákaznické báze malo-odběrového segmentu a změnu strategie dodavatelů v době korona-krize na určité energetické společnosti. Tato problematika je velmi aktuální, protože energetický trh je jedním ze zasažených v důsledku pandemie COVID-19. Najdeme zde zpracování a analýzu dat dostupných na stránkách Operátora trhu s energiemi a interních dat vybrané společnosti …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on the analysis of the change in the customer base of the small consumption segment and the change in the strategy of suppliers during the corona crisis in certain energy companies. This issue is very topical, because the energy market is one of the ones affected by the COVID-19 pandemic. The diploma thesis is mainly focused on the processing and analysis of data available …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/v38t9/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Reader: Ing. Eva Vejdová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠESTÁK, Radim. \textit{Změna zákaznické báze na českém energetickém trhu v době koronakrize}. Online. Master's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2021. Available from: https://theses.cz/id/qyssgf/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Master programme / field:
Business Economy / Business Economy
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové komunikace Europe Easy Energy
Vít Svoboda -
Motivace klíčových zákazníků k prosazování tržní strategie dodavatele
Radek Šafář -
Formulace strategie konkurenceschopnosti organizace působící na energetickém trhu
Martina Broukalová -
Návrh komunikační strategie nákupu v internetovém prostředí
Jakub Meliš -
The EU's Strategy of Conflict Mediation in the Contested Regions
Leri KHUPENIA -
Vliv probíhající ekonomické krize na proces měnové integrace v Evropě
Marie Valínová -
Finanční krize pohledem finančních účtů
Jana Piňosová -
Proces mezinárodní migrace a uprchlická krize v Evropě
Eliška Urbancová