Marketingová stratégia Donalda J. Trumpa v prezidentských voľbách 2016 a trendy politického marketingu – Eliška Bukovičová
Eliška Bukovičová
Master's thesis
Marketingová stratégia Donalda J. Trumpa v prezidentských voľbách 2016 a trendy politického marketingu
Marketingová strategie Donalda J. Trumpa v prezidentských volbách 2016 a trendy politického marketingu
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategii prezidentské kampaně Donalda Johna Trumpa ve volbách v roce 2016. Cílem práce je podrobná analýza politického marketingu kampaně Donalda Johna Trumpa prostřednictvím Newmanova modelu, která umožní určit nové trendy a její přínos pro politický marketing. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky o politickém marketingu, o jeho modelech a o jeho …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of marketing strategy used in presidential campaign of Donald John Trump in the 2016 elections. The goal of this thesis is to analyse campaign's political marketing in Newman model, which will show what trends of political marketing did it form. The theoretical part summarizes basic knowledge about political marketing, its models and its development in the United …viacAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá marketingovou stratégiou prezidentskej kampane Donalda Johna Trumpa vo voľbách v roku 2016. Cieľom práce je podrobná analýza politického marketingu kampane Donalda J. Trumpa, prostredníctvom Newmanovho modelu, ktorá umožní určiť nové trendy a jej prínos pre politický markeitng. V teoretickej časti sú zhrnuté základné poznatky o politickom marketingu, o jeho modeloch a o jeho …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
- Vedúci: Markéta Lhotáková
- Oponent: Petr Vymětal
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76021
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Prezidentské volby v České republice v roce 2023
Pavlína Ella Ondrová -
Analýza volebních výsledků kandidátů J. Dienstbiera a M. Zemana z prvního kola prezidentské volby v ČR v územích volební podpory KSČM
Filip Zachariaš -
Swing states a strategie kandidátů v prezidentských volbách v USA v roce 2016
Zuzana Knop-Kostková -
Mediální obraz V. Havla a V. Klause v období jejich II. prezidentské volby: komparativní obsahová analýza
Veronika Žurovcová -
Financování kampaní v USA: role National Rifle Association v prezidentských volbách v USA v roce 2016
Marek Chytráček -
Vliv ekonomické situace kyvadlových států na prezidentské volby v USA
Barbora Tachezyová -
Ruské reakce na prezidentské volby v Bělorusku v roce 2020
Michaela PATEROVÁ -
Prezidentské volby 2013 v ČR v komparativní perspektivě s volbami na Slovensku
Martina Houšková