Strategie vyjednávání s externími partnery v oblasti nákupu Škoda Auto a.s. – Dominik Landyš
Dominik Landyš
Bachelor's thesis
Strategie vyjednávání s externími partnery v oblasti nákupu Škoda Auto a.s.
Strategy of Negotiation in the Purchasing Department of Škoda Auto a.s.
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza obchodního jednání s dodavateli a určení optimální strategie vyjednávání. Teoretická část slouží k definování pojmů komunikace a komunikačního procesu. Také člení jednotlivé druhy a formy komunikace. Dále se věnuje konkrétněji vyjednávání, jeho fázím, možným situacím a zejména základním vyjednávacím strategiím. Následně specifikuje i osobnost vyjednavače. Praktická …moreAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to analyze business negotiations with suppliers and determine an optimal negotiation strategy. The theoretical part serves to define the concepts of communication and the communication process, outlining various types and forms of communication. It also explores more specifically into negotiation, its phases, possible situations, and, in particular, basic negotiation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 6. 2. 2024
- Supervisor: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
- Reader: Jana Zahrádková, externi
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / specializace:
Ekonomika a management / Marketing and Sales Management
Theses on a related topic
-
Krizová komunikace a vyjednávání u VSČR
Karolina Vejmělková -
Česko-německá interkulturní komunikace: obchodní vyjednávání
Pavel Šíma -
Efektivní komunikace a vyjednávání
Dana Fábryová -
Psychologické determinanty při vyjednávání v obchodním prostředí
Milan Kalný -
Strategie komunikace s fanouškem na sociálních sítích Moravské galerie v Brně a Domu umění města Brna
Michaela Křivá -
Komunikace a komunikační strategie rozhodčího ledního hokeje
Libor Šopák -
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová -
Strategie značky NA PIPI a její marketingové komunikace
Jana Marešová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights