Blog jako nástroj komunikace, podnikání a self-promotion – Tomáš DAVID
Tomáš DAVID
Bakalářská práce
Blog jako nástroj komunikace, podnikání a self-promotion
Blog as an Instrument of Communication, Entrepreneurship and Selfpromotion
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice blogování. Shrnuje historický vývoj blogu, popisuje jeho rozdělení a pokrývá teorii. Pozornost je také věnována budování brandu, image a názorovým vůdcům. Praktická část se zaměřuje na analýzu vybraných blogů z pohledu designu, obsahu, optimalizace pro vyhledávače a monetizace. Jsou odhaleny nedostatky, podána doporučení a verifikovány hypotézy vzájemným srovnáním …víceAbstract:
Bachelor thesis is dedicated to blogging. It summarizes historical evolution of blogging, describes it ?s defferent parts and covers theory. Attention is given to brand building, image and opinion leaders. Practical part focuses on analysis of chosen blogs. Especially in areas of design, content, search engine optimization and monetization. It uncovers weaknesses and provides solutions. Verification …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DAVID, Tomáš. Blog jako nástroj komunikace, podnikání a self-promotion. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace