Postoje konečných spotřebitelů k vybranému reklamnímu prostředku – Bc. Iveta DUDKOVÁ
Bc. Iveta DUDKOVÁ
Master's thesis
Postoje konečných spotřebitelů k vybranému reklamnímu prostředku
Attitudes of final consumers to the selected advertising medium
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zjištění vnímání a zaujetí postojů konečných spotřebitelů k vybranému reklamnímu prostředku a vytvoření návrhu na využití získaných informací. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá pojmy souvisejícími s postoji a vnímáním spotřebitele. Pro praktickou část byly jako reklamní prostředek pro analýzu vybrány nabídkové listy supermarketu Terno. Praktická …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to find out how consumers perceive the chosen advertising tool and to create a proposal to use the obtained information. The thesis is divided in two parts. Theoretical part deals with concepts related to consumer´s attitudes and perception. For the practical part tender sheets of supermarket Terno were chosen as an advertising tool for analysis. Practical part includes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 9. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DUDKOVÁ, Iveta. \textit{Postoje konečných spotřebitelů k vybranému reklamnímu prostředku}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/qzm2bp/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DUDKOVÁ, Iveta. Postoje konečných spotřebitelů k vybranému reklamnímu prostředku. Č. Budějovice, 2019. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Reklama a její vliv na nákupní chování konečných spotřebitelů pro vybranou firmu
Aneta KAISEROVÁ -
Reklama, jak reklama ovlivňuje děti a etická stránka reklamy
Martina KREJČÍŘOVÁ -
Reklama a její vnímání dětmi. Zvukové a jazykové prostředky reklamy a jejich využití ve školním vyučování
Eva Veselá -
Reklama jako prostředek komunikace s dětským spotřebitelem
Klára Baláková -
Klamavá reklama
Kateřina GÖTHOVÁ -
Vliv subjektivně posuzované kvality čichové funkce na postoj k navazování partnerských vztahů v mladé dospělosti
Adéla Králíčková -
Postoj sociálních pracovníků oddělení sociálně právní ochrany dětí k nastavování osobních hranic při práci s klienty
Kristýna Nádvorníková -
Postoj sociálních pracovníků, psychologů, právníků a policistů k domácímu násilí na mužích
Martina Štětinová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights